Chip tuning

2022. március 09. 15:06 - Viktor alkatrészek

Egyszerű stratégiák, hogy az email marketing működjön az Ön számára

Egyszerű stratégiák, hogy az email marketing működjön az Ön számára

 

Egyszerű módot keres arra, hogy marketinget folytasson ügyfelei felé? Ha igen, akkor ne keressen tovább, mint az e-mail marketing. Az e-mail marketing egy olyan technika, amely az embereknek stratégiailag küldött e-maileket használ azzal a szándékkal, hogy üzleteket vagy termékeket népszerűsítsen számukra. A következő cikkben talál néhány tippet, amelyek segítenek az e-mail marketing használatának megkezdésében.

Amikor e-maileket küld az ügyfeleknek, próbálja meg a termékek vagy szolgáltatások ingyenes garanciájával követni. Beilleszthet egy megrendelést az e-mailbe, amely közli velük, hogy azonnal megkapják ezt a garanciát. A befejező P.S. azt mondhatná nekik, hogy most cselekedjenek, és ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget, hogy kipróbáljanak valamit, amit talán szeretnek.

Hagyd, hogy olvasóid válasszák ki a tartalom elrendezését. A képekkel, grafikákkal és JavaScriptekkel ellátott üzeneteket valószínűleg megeszik a szoftverek szűrői, és emberi szem soha nem látja őket. Küldje el az egyszerű szöveges vagy gazdag szöveges formátumú üzeneteket, beleértve a weboldalára mutató linket, és a HTML-verzió lehetőségét azok számára, akik ezt szeretnék.

Miközben az e-mail marketinget az eladások javítására szeretné használni. Az egyetlen módja annak, hogy a potenciális ügyfeleket rávegye, hogy elolvassák az e-mailjeit, ha meggyőzi őket arról, hogy azok értéket képviselnek. Ennek érdekében az e-mailjeidnek mindig konkrét, hasznos információkat és releváns linkeket kell tartalmazniuk, és nem csak általános értékesítési fluffot.

Nagyon gyakori, hogy az emberek mobiltelefonnal nézik az internetet ahelyett, hogy teljes értékű számítógépet használnának. Mivel ez a helyzet, érdemes úgy alakítania, hogy az Ön által kiküldött e-mailek szélessége mobiltelefonnal is könnyen megtekinthető legyen. Arra is ügyelnie kell, hogy ugyanezt tegye a landing page-ével is.

Adja meg az ügyfeleknek a választási lehetőséget, hogy az e-mail marketinganyagainak egyszerű szöveges vagy gazdag szöveges változatát kapják meg. Az ügyfelek a hírlevélre való feliratkozáskor kiválaszthatják a nekik tetsző opciót. A sima szöveges változatok nem tartalmaznak grafikát, így a lassabb kapcsolatokkal vagy túl aktív spamszűrőkkel rendelkező ügyfelek értékelhetik ezt a lehetőséget.

Igyekezzen a lehető legjobban felépíteni egy e-mail listát a személyes és az internetes kapcsolatépítésből. Nem szabad megvásárolnia vagy bérelnie olyan névlistákat, amelyekről e-maileket küld az üzletszerzés érdekében. Nincs garancia arra, hogy a megkeresett személyek közül bárki is érdeklődni fog, és még az is előfordulhat, hogy a végén feljelentést tesznek az e-mail szolgáltatójánál.

Kitartónak kell lennie ott, ahol számít. Ennek ellenére gondoskodnia kell arról, hogy ez a megfelelő ügyfelekkel történjen. Ellenkező esetben ez nem sokat számít majd. A kitartás, miközben a rossz célközönséget célozza meg, egyszerűen csak az idejét és az energiáját pazarolja.

Ne feledje, hogy az e-mail marketingkampányához ki kell építenie a hírnevét. Ügyeljen arra, hogy ne vágja le a sarkokat, ne célozza meg a nem megfelelő ügyfeleket, és ne alkalmazzon más félrevezető technikákat. Vállalkozásának jellege forog kockán, ezért ezt mindig szem előtt kell tartania.

Őszintének kell lennie azzal kapcsolatban, hogy milyen tartalmat fog küldeni e-mailben, mielőtt az emberek feliratkoznak a listájára. Mutassa meg szándékait ügyfelei felé. Részletezze a gyakoriságot és az általános összetételt, amelyre a jövőbeni e-mail küldeményeitől számíthatnak. Ez segít az újabb feliratkozóknak, hogy tisztában legyenek a gyakorisággal és a tartalommal.

Ne aggódjon a spamszűrés miatt, amikor marketing e-maileket állít össze. Nem kell kerülnie bizonyos kifejezéseket, vagy egzotikus helyesírást és írásjeleket használnia az olyan szavakban, mint az "ingyenes". Amíg nem küld kéretlen e-maileket, addig a spamszűrő akadályát már leküzdötte. Írjon embereknek, ne pedig gépeknek.

Az egyik módja annak, hogy lekösse az e-mail olvasóit, ha kérdéseket tesz fel nekik. Ezek ne legyenek költői kérdések sem. Biztosítson egy visszajelzési csatornát, amelyen keresztül válaszokat küldhetnek Önnek. Kérhetsz közvetlen válaszokat e-mailben, vagy küldheted olvasóidat a közösségi oldaladra. Bárhogyan is intézi, a kétirányú kommunikáció kérése remek módja annak, hogy hűséget ápoljon az előfizetőiben.

Ösztönözze a címzetteket, hogy továbbítsák az e-mailjeit olyan ismerőseinek, akiket érdekelhet. A barátok ajánlása nagyon hatékony, mivel az emberek megbíznak a barátaikban. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy megismertesse vállalkozását a potenciális ügyfelekkel, akik nagy valószínűséggel érdeklődnek termékei vagy szolgáltatásai iránt.

Próbálja meg rövidre fogni az e-mail tárgysorokat. Próbálja meg 60 karakter körül tartani őket. Vállalkozásának jellegétől függően akár hosszabb is lehet, ha a legfontosabb információkat helyezi az első helyre. Az átlagfogyasztó számára azonban jobb, ha rövid, kedves és lényegre törő.

Kérjen visszajelzést az e-mailjeiben. Tegyen fel egy elgondolkodtató kérdést, és kérje meg olvasóit, hogy válaszoljanak. Ez bevonja a listáján lévőket, és úgy fogják érezni, hogy személyesebb élményben van részük, mint egyébként. Emellett értékes visszajelzéseket is gyűjthet, amelyeket szükség esetén felhasználhat e-mailjei kiigazításához.

Használjon egyszerű szöveget és hiperhivatkozásokat az e-mail üzeneteiben, a képeket és a Flash animációt pedig hagyja meg a weboldalának. Sok e-mail szolgáltatás ma már a fogyasztók biztonsága érdekében kiszűri a képeket és az animációkat, ami azt jelenti, hogy a listáid esetleg nem is látják a gondosan elkészített képeidet. A sima szöveges üzenetek garantáltan épségben átmennek, és akkor a weboldaladon található képek megragadják a nézőket.

Legyen kilépési stratégiája azokra az ügyfelekre, akik már nem reagálnak a küldeményeire. Ha egy ügyfél már nem érdeklődik az Ön által eladni kívánt termékek iránt, akkor a folyamatos kapcsolatfelvétel irritálja, sőt felbosszantja. Határozza meg az üzenetek számát vagy azt az időtartamot, ameddig folyamatosan küldi az üzeneteket, majd ha az ügyfél nem reagál, törölje őt a levelezőlistájáról.

Most, hogy ezek a tippek útmutatóként szolgálnak Önnek, képesnek kell lennie az e-mail marketing használatára. Az e-mail marketing egyszerű és hatékony, így képesnek kell lennie arra, hogy sok gond és időpocsékolás nélkül népszerűsítse ügyfeleit. Ez a technika növeli az általános termelékenységét, miközben ügyfelei is elégedettek lesznek.

 

1.  https://bit.ly/36Bet1a

2.  https://bit.ly/34WsFl2

3.  https://bit.ly/36uj9WO

4.  https://bit.ly/3CYDyiL

5.  https://bit.ly/3Jy16xx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://chiptuningdiesel.blog.hu/api/trackback/id/tr9517776450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Chip tuning
süti beállítások módosítása